Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mattess

11. 1. 2009 17:57
?

Nejsem jsi tak zcela jist, zda něco jako dualita měn existuje, konkrétně tedy co se Dánska týče. Pravda, byl jsem tam jen cca 2 hodiny, kdy jsem čekal na letadlo..chtěl jsem si koupit vodu, měl jsem jen eura a slečna mi řekla, že mi ale může vrátit jen v dánských korunách. A to mi jako duální oběh nepřijde..

0 0
možnosti

Jan Talafús

11. 1. 2009 18:01
Re: ?

Divím se, že Vás jako Čecha toto zrovna překvapuje...:-) Měl byste alespoň Koruny na památku...

0 0
možnosti

Mattess

11. 1. 2009 18:06
Re: ?

Inu taky  mám, leč jsem tolik dánských drobáků na památku nepotřeboval;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1000x
Pracující filosof.